Úchyl

13.06.2022

Byla jsem první rok v Praze, stalo se to v zimě, kdy byla ráno tma. Upozorňuji vás, že do školy to bylo asi 15 metrů přes přechod. Jednou jsem šla do školy a u školy je parkoviště, kdy byl pán. Vypadal docela slušně, až na to že měl na sobě asi šusťákovou soupravu, a tak mě pozdravil. Ptal se, jestli je to škola nebo ústav, odpověděla jsem mu, že to je škola pro lidi s postižením.

Dával mi neslušné návrhy a dělal si dobře. Já jsem věděla, že před školou jsou kamery, tak něco mi říkalo, že půjde za mnou, tak jsem se snažila dostat na místo aby ho viděli kamery. A pak jsem ujela do školy k pánovi ředitelovi a pánovi zástupci, a řekla jsem jim, že tam venku je pán, který mě obtěžoval. Tak zavolali policii, ve škole jsem podala vysvětlení, ale nejdřív chci říct, že nechápu, jak jsem si mohla v té tmě zapamatovat tolik věcí, že co měl na sobě, jakou měl barvu pleti a že měl na hlavě culík. Ta policejní budova nebyla bezbariérová.

Tak jsem podala trestní oznámení ve škole a oni mi ukázali fotku, a tak jsem jim řekla, že to je on. Do hodiny ho chytili a asi byl nemocný, protože prý u sebe neměl doklady. Nebyla jsem jediná, že prý měl obětí víc.

Potom jsme si dělali srandu, bacha na úchyly. Nikdo nechápal, jak jsem si to mohla zapamatovat, a asi to bude tím, že jsem se nebála, já jsem se potřebovala dostat před ty kamery, aby ho zachytili. A taky to bude asi tím, že jsem myslela na mého strejdu.

Teď pár bodů, které můžou asi pomoct, anebo taky ne. Být co nejvíc v klidu, a snažit se ujet, anebo když víte, že tam na tom místě jsou blízko kamery, tak je třeba toho člověka dostat k těm kamerám a pak prostě sehnat nějakou pomoc. Zavolat policajty, nebo aby to prostě začali řešit nějakým způsobem, protože se může stát, že vám to neuvěří, tak to prostě udělat tak, aby byl nějaký důkaz. V tomto případě byli hlavní kamery. A možná proč jsem se i nebála, bylo to, že potřebuji něco udělat, aby neobtěžoval nějaké víc nemocné lidi a děti, aby jim neublížil.

Hlavně si to nenechávat pro sebe, protože v tomto případě nejde jenom o vás jako oběti, ale i o jiné lidi, a může se stát ještě větší průser.  

is loading comments...